索爆媽咪Kit

on


幾年前我生完囡囡,好多人都問我點解生完仲Fit過以前,其實生完BB唔一定肥,瘦唔瘦到身都係事在人為。好似blog友Kit,佢以前成日食Junk Food、煎炸嘢,結果高峰期去到160幾磅!後來生咗囡囡,為咗健康著想,決心跟我的宇宙自然飲食法同餐單,一年內輕鬆減去40磅。而家瘦咗健康咗,同囡囡出街一啲都睇唔出係兩母女!

睇下Kit自己點講!

對好多女性嚟講,減肥只係為咗靚,但對我嚟講,減肥仲同健康好有關係。因為我家族遺傳有糖尿病,我患糖尿病的機率比其他人高好多,所以家庭醫生都建議我要好好保養身體。不過以前又點會諗咁多,但凡香口、煎炸、甜品,我都通通擺入口,結果高峰期體重高達160幾磅!真係行步路都覺得慢過人、辛苦過人,連我細佬都成日笑我,話我肥到似隻豬!

後來生咗囡囡,睇住囡囡一日比一日長大,我就醒覺健康好重要,因為我都想身體健康,可以睇住囡囡成長,於是開始尋找一啲健康減肥方法。有一日我無意中喺書店睇到唐安麒的減肥書籍,裡面都係一啲簡單又易煲的湯水,於是的起心肝試吓,估唔到成效好好,一個月後已經輕咗5-6磅。我見咁有效,就開始跟宇宙自然飲食法和餐單,一年內就輕鬆減去40磅!整個過程輕鬆又舒服,只要堅守宇宙飲食法和三七黃金比例,鍾意食乜都得!

後來更參加angel的瘦身實証,免費做了療程,令身形更sharp及結實,

最開心係同時做了豐胸療程,令產後鬆弛變了提升緊實,

升了cup又瘦了,真開心

減肥之後,身型好咗,人都變得有自信。唔講唔知我已經係一個十幾歲小朋友的媽咪!除咗自己有得著,連家人的飲食習慣都變得健康,佢哋知道減肥可以咁健康,所以都好支持我,一家人的關係比從前更親密,呢個係我瘦身之後最大得著!

「愛」交流