瘦身實証20 – 小秘書Christy

on


Before: 120磅

After: 102磅 (減18磅)

減肥沒有不勞而獲

我一直以黎都好似其他減肥既女仔一樣,用盡所有方法去減肥,上網買美國減肥藥食、用代餐減肥、節食、斷食、比幾千銀跟營養師健康餐單、跟教練做Gym……雖然食減肥藥無副作用(係我好彩姐!),但我好記得有一次我食完藥之後,竟然噴出一口白煙……睇真啲,原來係白色既粉末,超得人驚啊!! 自此之後,我唔敢再食藥嚕…

跟教練做Gym – 一星期2-3次做gym/ 跑步/ aerobic,每次1-2小時,仲請埋教練添(大家都知啲教練堂幾貴架啦…),換黎既,係我一身鬆pou pou既肥肉變晒做好硬既肥肉,尤其係肚腩位,實到不得了,有日搭地鐵時仲有人讓位比我呀! 火羅爆……

跟營養師健康餐單 – 當時仲學識好多食物既配搭,點先做到營養均衡! 問題係……我將個星期一既早餐,搭左星期二既午餐再加星期三既下午茶再搭星期六既晚餐,夜晚又成日出街食,邊到日日跟得到營養師餐得先得格!

最終營養師餐單+請健身教練花左天文數字,只係減左4-5磅……

心諗.. 唉… 肥就由佢肥啦……反正啲人都睇唔出我成12x磅!!  點知2009年5, 6月左右,比個男同事突然爆左句 “一睇就知你大概百二磅啦!!!"  感覺好似比人"筒"左刀咁…… 點解?點解?會比人發現架!!!  所以我立定決心,必須要減去脂肪!!!!!

有過去某大型美容瘦身公司比人落閘放狗,同埋join左無耐(比左成萬幾蚊),做左1-2次facial就永世book唔到既經驗,我上網search過晒討論區及其他資料,發現好多人講ANGEL FACE唔hard sell,<$988十日瘦十吋>個plan幾work,就算做完唔再join,都唔會有人“落閘放狗”.我就盡管去試下,最多都係無左一千蚊姐……

做完$988,十日就輕左2-3磅,雖然唔多,但係就覺得身體輕左,而且服務真係好好,於是我再join 2萬禮券.頭3個月,做機(超鍾意FDA速效瘦身及光波緊膚儀療程,好快見效又舒服!!!)加埋「宇宙自然飲食法」(開頭係幾辛苦,因要改變飲食習慣),好快就減左十幾磅,到我預到平台期差不多足足3-4個月,我都無放棄,堅持一路跟飲食,一衝破平台期,我再落多3-4磅,到依家一直維持102磅,我男友就叫我停,唔好再減,因為佢鍾意我健康,瘦得黎有少少肉呢!

我一直都有喺網上討論區分享我join ANGEL FACE既減肥經過,我減肥成功既過程可以話係全城見證架.其實,我既成功除左搵啱正確方法之外,媽咪同男友既支持都好重要,媽咪為左我,成日煮“4餸1湯”比我食,“4餸”入面有3樣都係唔同既菜,令我食得健康,減得飽呢!

成功瘦身後既我,最鍾意係可以紥番馬尾,因為以前既面型勁包,影相成日用頭髮遮住,影得面型肥就即delete,而且,我仲可以著番背心,著牛仔褲亦都比以前好睇左好多,成個人有自信心左好多,呢一切都係靠我自己努力之餘,亦都全靠真正「減去脂肪,挽回健康」之道!

* 效果因人而異,數據及圖片只供參考

「愛」交流