<東網on.cc> 星級煮意︱Kylie C.輕鬆教煮麻辣涼拌青瓜 糖心蛋都得!

on


20220812 東網on.cc - 星級煮意︱Kylie C.輕鬆教煮麻辣涼拌青瓜 糖心蛋都得! bkn-20220812120109823-0812_00862_001_01b

<東網on.cc>報道:https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/entertainment/20220812/bkn-20220812120109823-0812_00862_001.html

繽FUN星網新一輯煮食節目《星級煮意》今次由「學霸甜心」鄭杞瑤(Kylie C.)接棒,她不止樣靚身材正兼具備高學歷,且煮得一手好菜,可謂出得廳堂入得廚房,她將一連四集為大家炮製拿手小菜。

Kylie C.表示因為太貪吃,所以細細個就已經對烹飪感興趣,不過家人不放心她下廚,直到她到外國讀書才有機會煮自己愛吃的東西:「煲湯同煲涼荼都係屋企人教,因為佢哋想我健康啲,但我鍾意食嘅嘢同甜品都係網上搵食譜自學,一開始經常失敗,但整多幾次就學識調校分量。我最擅長係麻辣雞煲、蝦仁炒蛋同各類型雞翼,因為整得最多所以就熟能生巧。」

首集Kylie C.就示範兩道涼菜,酸酸辣辣又清涼,正好適合炎炎夏日食用,食完包保開胃又醒晨。做法十分簡單快捷,同一款醬汁更可以配搭不同菜式,千變萬化。第一道是麻辣涼拌青瓜,材料只需要一條青瓜、三瓣蒜、半茶匙鹽、兩湯匙醋及三湯匙麻辣醬,先將青瓜切好放入碗內,再將其他調味料放入碗中跟青瓜拌均勻就可以食用。

至於第二道涼菜是由第一道涼菜演變而來,Kylie C.表示:「我知道好多人唔鍾意草青味,如果大家唔喜歡食青瓜,可以將麻辣涼拌轉為做糖心蛋。我會用日本雞蛋做糖心蛋,日本蛋比較好食,記住烚蛋前先將雞蛋放喺室溫一陣,否則水滾放蛋嘅時候好易爆。」先用猛火將水煮沸,當水滾後可將火調教為細火,並加入3隻雞蛋,記得要打開蓋去煮,大約煮5分30秒就可以,之後將蛋撈起置入冷水中,靜待一分鐘後就可以剥殼,再將醋、小量鹽、麻辣醬及三瓣蒜切碎淋在蛋上就可以食用。

profile

「愛」交流