<東網on.cc> 36E Kylie C.操拳解放性感 最強Body迎接夏日

on


bkn-20220709000123534-0709_00862_001_01b20220709 東網on.cc - 36E Kylie C.操拳解放性感 最強Body迎接夏日_small

<東網on.cc> 報道: https://bit.ly/3B3FPui

唐安麒旗下藝人36E「學霸甜心」鄭杞瑤(Kylie C.)與同門師弟林灝邦(Brian)早前齊齊跟教練學泰拳,承諾要操出小蠻腰及腹肌,實行以最弗身材透過水著迎接夏日。Kylie C.自言不擔心「咪咪」縮水,自認夠用,認為有腰比有胸更重要。

Kylie C.近期孖住門師弟Brian齊學泰拳,二人練習得有板有眼,對打時狠勁十足。Kylie C.透露中學時曾學過一兩年泰拳,初學時曾發生小插曲:「我本身有整指甲,但去打拳時成塊指甲反咗喺個拳套入面,所以奉勸大家打拳就唔好整指甲。」她自言以前一星期會做五至六天運動,但因為疫情而大減至一兩日,令腹肌也消失無蹤,她揚言:「希望條腰S番同有少少人魚線,否則著唔到泳衣。(可以影啲尺度大膽啲嘅相?)可能係另一啲造型,要見到我嘅成果。(擔唔擔心上圍縮水?)我最Fit時都Keep到(上圍),雖然有少少變,但都仲有。(夠用?)夠嘅夠嘅,條腰緊要啲。」另外,問到是否鍾情運動型男生?她表示對喜歡踢足球的男生有好感:「係情意結,因為我鍾意睇波,但唔一定要好大隻,Fit就夠,我怕太鍾意運動可能會成日捉我去做運動喎!」

至於Brian本身是香港手球代表隊成員,中學時曾代表香港出賽亞洲青年運動會,他認為學泰拳似學了一門功夫,可以保護自己及身邊人。身為運動員的他自認不是肌肉型,而是技巧型:「我好懶做Gym,加上我本身好高,如果好有肌肉就會好大舊,我覺得打泰拳好好,可以令個身形更有線條。」他透露在疫情下身形難免走樣,希望人生中再見一次腹肌。

profile

「愛」交流