隱形抽脂

on


AngelTalk-HD-10Feb18-OT

最近返到香港,立即到「冮南醫學美容」GANGNAM做激光滅脂機,這部機我評100分,連最難減的手臂、大腿外側,都可以搞得掂!

激光滅脂療程經醫學證實,有效「破壞24%脂肪細胞」!真正將脂肪消滅,外國稱這部機為「隱形抽脂」。這部機能針對解決肥厚脂肪,做手臂、腰側、肚腩、大腿內外側都得。我自己真人實證,做完即刻線條變緊緻,肚腩變扁平,腰側S曲線完全突顯出來,一直讓我最煩惱的手臂位,都神奇地變幼細,做完4至6星期後,效果最顯著。

我比較貪心,希望瘦得來有「潤」的感覺,塊面飽滿有精神,有肉而不肥,所以近幾個月我增肥,同時做這部機(但每個位置做完一次,要等四至六星期再可以做第二次)。就算在韓國喪食也沒反彈,因為脂肪細胞是「永久」破壞掉。

這部儀器通過歐盟CE、美國FDA認證,非一般平價模仿機可取代。唯一缺點是這部機太貴,不建議全身做,要做就針對做一些頑固凸起脂肪部位。做一次破壞24%脂肪細胞,貴也絕對值得。

20年熟客仔Sandy話:「以前做其他機,都會感覺肚腩真係細咗嘅,但做完呢部機,成個肚平咗,真係好似抽咗脂咁!」

* 效果因人而異,數據及圖片只供參考

profile

「愛」交流