Windie Chan – 綠茶

on


食得麒法,健康瘦身非難事!

工作學業壓力,兩三年間爆肥左廿幾磅,由100磅肥到123磅。脂肪影響外觀,連健康亦造成問題:易攰、經痛、頭痛……小毛病統統出現。雖然係小毛病,但對日常生活造成好多不便。得廿幾歲女,身體就好似幾廿歲 ,成日有小病痛。所以我非減去脂肪,挽回健康不可!

減肥方法,五花八門,奇招倍出,我深信必定可以搵到一個健康又安全嘅方法!09年2月,我節食加做gym,點知,體重不跌反升!無意中睇到唐安麒小冊子,於網上及朋友口中,得知唐安麒提倡嘅健康瘦身理念,正正同我嘅要求不謀而合。3月決心開始跟「唐安麒宇宙飲食」,效果出奇地快及好,腸胃好咗好多,唔駛節食捱餓,日日自由"揀飲擇食",一個月輕咗6磅!間中會進行Angel’s Blog內唔同嘅餐單,例如「3日纖腰收腹餐」。仲會跟Angel食譜學煮飯仔,Angel’s Blog餐單食譜選擇多元化,我根本唔覺自己減緊肥,因為餐餐都食得好飽,正!

3月到8月,體重由123磅減到103磅,唔駛一分一毫5個月減左20磅呀,真係令我喜出望外!但開始遇到最令人沮喪嘅平台期,同時發現好多地方如Hip、大腿、手臂及腰嘅位置好鬆,瘦係瘦咗,但完全無線條可言.於是,我決定搵專家幫手,二話不說就join咗靠口碑嘅ANGEL FACE「$988 十日瘦十吋療程」,就令我減咗18吋,於是就繼續join其他療程。Join咗之後,顧問教我飲食知識,令我更加識得健康飲食及補身瘦身嘅原理,仲有健康產品嘅輔助,當然有針對性嘅瘦身儀器幫助啦,“FDA速效瘦身療程"幫我收緊Hip同大腿鬆軟嘅肉,更加firm,“數碼塑身療程"令到我嘅麒麟臂同大家say “byebye",仲有最神奇嘅“光波緊膚面部療程療程",令我嘅魚蛋臉變成尖V臉,啲朋友見到我都O晒咀狂讚,有瘦身嘅儀器幫助再加埋我keep住跟Angel餐單,輕輕鬆鬆再落多10磅,對於細骨架嘅我,依家嘅磅數係啱啱好呢!

健康無價,但健康瘦身亦可免費,Angel’s Blog就好似我每日要check嘅mail box,可以免費搵到好多健康資訊及餐單。

食得麒法,減去脂肪,挽回健康,並非難事!

* 效果因人而異,數據及圖片只供參考

「愛」交流