[New Monday] 戀愛Staycation 網民不明Kylie C.鄭杞瑤點解無人要 :唔可以單睇樣!

on


20220809 New Monday - 戀愛Staycation 網民不明Kylie C.鄭杞瑤點解無人要 :唔可以單睇樣! Untitled

<New Monday> 報道:https://bit.ly/3QG3YM0

《戀愛Staycation》4男4女包括Henry、嘉宏、 雀仔、Kylie等人透過透過12日的同居相處尋獲真愛。第一季(共9集)於9日大結局,最後一集聖誕派對慘變鬧劇一場,Kylie C失控爆喊,最後係無人揀的情況下黯然離場。不過呢位無人揀的Kylie C鄭杞瑤就被網民認為超可惜,要為佢平反,全因為佢係勁有料之人!Kylie C. ig經常大派福利圖,引死一班男粉絲!不過網民就意見不一,指唔可以單睇樣?!
Kylie C.外型贏晒 但性格輸晒!?
近日有網民於討論發起一個討論為《戀愛Staycation》中無人揀的Kylie C.抱不平!認為Kylie C無論係樣貌以及身材都超正,更指Kylie C呢種身型的女仔簡直係無得輸!「之前睇佢去客串藍仔頭個節目已經覺得呢條女不得了,非一般有料」「藍仔頭都講咗佢戰鬥力去到8000」「根本就係正x到x街」「抗性低少少既男人都會死係佢手上」不過有網民就認為Kylie C只有外表,而性格就一般「正宗港女」「郁啲就喊」「勁x造作又假,對住每條仔都用楚楚可憐既眼神想姣人咁」「心機婊 成日發老脾 好難頂」「老牛聲,講野無腦咁,正宗大x無腦」

profile

「愛」交流