唐安麒贊助收身 助鄭杞瑤贏模特兒比賽

on


WhatsApp Image 2021-08-05 at 11.27.13 AM

鄭杞瑤10日減6磅25吋🥳👏🏻
鄭杞瑤Kylie瘦身後整個身形也纖瘦緊緻了,引來很大迴響,很多媒體都相繼報道。她的付出大家有目共睹,絕對是值得。

————————————
東方日報報道:https://bit.ly/3ChFuT2

10日成功減6磅 全身共減25吋!
唐安麒贊助收身 助鄭杞瑤贏模特兒比賽

名模馬詩慧及瘦身教主唐安麒前晚為《2021亞洲模特盛典香港賽區暨ACE演藝大獎總決賽》擔任評判,參賽者施展渾身解數爭奪各大獎項,結果由朱震軒、鄭杞瑤及徐嘉穎脫穎而出,成為「Face Of Hong Kong」,11月將代表香港到南韓參加《Face Of Asia》選舉,朱震軒同時獲「最佳表現大獎」,身材驕人的鄭杞瑤則獲「完美體態大獎」及「ACE Talent演藝大獎」亞軍。

首席評判唐安麒坦言去年因疫情關係,韓國比賽部分被迫擱置,希望今年能夠順利進行。她指早前鄭杞瑤被網民批評身形微胖及上圍太豐滿成焦點,令對方不開心,導致情緒繃緊抑鬱,上堂時失控爆喊:「當時見到佢嘅情形都好心痛,我贊助佢收身,10日成功減咗6磅、全身瘦咗25吋。我同佢講唔好被人睇小,佢依家成個身形靚晒,比賽表現出眾,實至名歸。」

唐安麒又讚朱震軒聽話有禮:「佢喺外國返嚟,唔係幾識中文,但我每次發言佢都點頭和應。上堂就算好攰都好,見到我行入嚟都會即刻坐直同起身。佢皮膚好好,但我會贊助佢做Facial,11月希望佢以最佳狀態出戰。」

profile

「愛」交流