全身緊緻抗老 – Angel Tong

on


今日本來準備去Gangnam 醫學美容做激光滅脂機,點知部機全日book滿 (呢部機真係正到完全冇朋友,效果真係每次減少局部的20%脂肪,新年我唔乖咁食好多野都冇出事)

好彩部urf 纖脂機就比我book到,我宜家呢個年紀,要保養嘅,絕對唔止塊面咁簡單,手腳、全身都要注意到,否則容易出現老人手老人腳。最近發現膝蓋部份開始有少少鬆弛,現在快要夏天了,如果我要繼續穿短褲真係要搞搞腳部的肌膚,所以我就全身都做呢部機,連手指腳指都做。

urf 經醫學證實能增加骨膠原51%及令肌膚緊致提升35%,所以成日好貪心,希望保持青春身材的我,一定要全身做呢部機 。

大家注意下10幾廿歲妹妹仔着短褲對腳,同一般50歲女人着短褲對腳個分別,你哋細心留意,就明白我在說什麼了。

有更多粉絲在群組內分享療程和跟餐效果,來加入我們吧。
群組連結:https://www.facebook.com/groups/517324398344582/

* 效果因人而異,數據及圖片只供參考

profile

「愛」交流